kallt bad

När jag och Jimmy klev upp idag var jag fast besluten att vi skulle till stenö för att bada och sen skulle jag kunna hälsa på Lollo lite, som sommarjobbar där. ;)
Det var ganska så kallt i vattnet och det blåste väldigt mycket, och så fort vi började cykla ditåt försvann även solen!

cyklade till Stenö med Jimmy och Pontus

Vi har kommit hem och fått i oss middag och även köpt hem lite naturgodis till våran nya satsning för att bli nyttiga! Jag har även köpt pink lady-äpplen, som är mina favoritäpplen.. Nom nom vad gott! Vi ska iväg till Pontus igen snart och spela LA Noire och kanske se någon film ikväll. I morgon blir det tandläkaren... Jipppi.

Ni får ha det så bra i alla fall!

Korelius


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0