I know wich way you run

Försov mig i morse... Darn. Jag som för en gångs skull skulle någonstans (som btw var klockan 14:00)... Och så går jag och försover mig! Skynda in i duschen, skynda å torka håret, sminka och försöka göra något åt mitt tråkiga livlösa hår... Sen iväg till bussen. Se på fan att jag kom 20 minuter tidigt till stan så jag var tvungen att sitta på en parkbänk och vänta ut tiden. Förberedd på allt som man är, så drog jag upp ritblocket och satte igång och ritade.

Hem till väntande pojkvän och glassa i solen. Riktigt skönt! Efter maten så gick vi iväg och spelade tennis ett tag, köpte glass som belöning för att vi rört på oss självmant. ;)
Och gällande igår... Det blev inte så mycket ritande efter inlägget. Det kom lite oväntade hinder...

Han hoppade upp, lade sig och började leka med min penna. Det katten har fått någon sjuk dille på mina pennor. Tur att jag har dem i en ask, annars hade de legat över hela golvet någon morgon! Jag bakade lite istället! :)

Det är helt enkelt en sockerkaka med massa rödvinbär. För er som undrar, så gjorde jag inte sockerkakan först och hällde över bären utan blandade ner dem i smeten innan gräddning. Jag serverade den med vaniljgrädde och det blev riktigt gott! Min bror, hans flickvän och hennes kompis hade varit här och plockat hallon så de kom in och åt nybakat! :)

Jag ska göra ett nytt försök att rita nu och fortsätta titta på spiderman på tv med Jimmy. (Han vill att jag ska sluta kalla honom pojkvännen ;))

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0