Grillkväll!

Fint väder och fint folk, blir oftast bra ;)

Vi blev 14 pers, och det var så lugnt och trevligt som en grillning kunde bli, och det slutade bra också. ;)



Grillmästarn Wictor, tillsammans med mig då förståss!



Sofia avnjuter lite chips sådär efter salladen hennes...!



Johannes pratar som vanligt om olämpliga saker. Han är trevlig han! :)



Och slutligen en bild på den, som vanligt, fotoskygge Josef..



Det var inte fler än 5 stycken som faktiskt grillade, vilket iofs faktiskt passade vår lilla grill perfekt! Det var mysigt och lite småkallt in mot kvällen, men vi esteter klagar inte ;) Tyvärr finns det inga kort på Jimmy, eftersom han hjälpe till med pommes frittesen i köket, och jag med grillen ute, och alla bilder jag lyckades ta på honom blev suddiga... Min man har lite svårt att sitta still! Vi gick ner en snabbis till strömmingsleken och gick ett varv där också, och mötte upp Pontus som följde mig och Jimmy hem lite senare. Skön sen natts-promenad hem, och sedan 2 avsnitt Beck. Trevligt trevligt!

Nu på dagen har vi städat undan det sista, kollat på en till Beck-film och nu väntar jag på att mamma ska hämta pizzan. Mums! Senare ikväll kanske det blir någon film, och i morgon blir det säsongsstart på drömverkstan i stan! Och jag har ett vad mot en viss Kaspar att vinna... ;)

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0