Brodern på besök.

Min bror Rickard kom förbi idag när jag var ute och solade/ritade på altanen och undrade om vi skulle hitta på något när hans flickvän var på stenö så vi tänkte att vi kunde spela tennis. Vi tog bilen och åkte till tennisbanan, men märkte tyvärr att det redan var upptaget, så lite trumpna på vägen hem så bjöd han mig på glass i alla fall! :) Efter inte mer än en timme hemma så stack han ut huvet till altanen och frågade om jag ville med och spela minigolf istället!

spelade minigolf med Rickard och hans vän Dan en riktigt solig och fin dag!


Vi hade jätteroligt och jag var faktiskt duktigare än vad jag trodde! Rickard fick 41 poäng, jag 45 och Dan 40.

Efter golfen så åkte jag och Rickard hem till hans pappa där Maria redan var pågång med maten: En riktigt god bulgur-sallad! De frågade om jag ville äta och man tackar ju självklart inte nej till sån god mat! tyvärr så lade mobilen av så jag kunde inte knäppa kort på den... Nu ska jag i alla fall ut och sola lite till och kanske spela lite gitarr. Vi får se om jag blir klar med min lilla teckning så jag kan lägga upp den här :)
Passa på och njut av sommarvärmen alla!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0