baby seasons change

Hej igen, jag sitter nu här med datorn i knät efter att ha kollat på "preacious". Riktigt bra film som handlar om en 16årig tjej som blir våldtagen av sin pappa och misshandlad av sin mamma, och hur hon tar sig ur skiten. Kort sagt. Har äntligen tagit itu med min utväxtrand i håret och blekt om det. Nu ska allt hår bli blont så småning om, så det är mer orange i underhåret nu.. Haha!



Vad har jag gjort de närmaste dagarna då? Jaa.. Jag har varit och snickrat lite, ni får se arbetet i morgon kväll troligen. Sen har jag handlat inför skolan som börjar i morgon. Fina böcker!



Nog för att de är fina, men de hade ingen riktig bricka där framme, så jag har tagit mig friheten att göra egna lappar till dem där man skriver ämnen etc.. Jag har gjort 2 hittills, och såhär ser de ut:



Jag har även gjort naglar.. Pysslat till max de senaste dagarna jag! ;)



Om ni vill veta hur man gör kan ni bara fråga, så kan jag lägga ut en liten toturial. Var även på filmkväll hos Gustav, en i klassen och vi kollade på "hipp hipp hora" och "shaun of the dead". Shaun of the dead är verkligen bra! Parodi av dawn of the dead, och riktigt rolig. En av mina favoritfilmer faktiskt.

Vad återstår idag då.. Jag ska städa huset innan föräldrarna kommer hem, och sen ska jag väl jobba vidare på böckerna och tänka lite.. Ni får ha det så bra, och så skriver jag om ett tag igen!

Korelius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0